Under my thumb, girl.


Idag lyssnar jag på en av mina favoritlåtar. Enjoy. Det behövs med tanke på att jag sitter och återigen pluggar på tråkig religionskunskap. Imorgon har jag dock prov så jag blir av med skiten. Detta ska firas med massa quality time with my self i helgen. Det blir varken utgång eller party utan jag ska bara tänka och spendera tiden på bästa möjliga sätt. Nu har jag suttit i totalt 4 timmar och pluggat på buddism, hinduism och judendom. Hur ska detta gå?
Morgonen började med att jag snoozade alldelles för länge och drömde fina drömmar under denna tid. För övrigt hade jag en ganska lugn dag med endast idrott. Så nu kan jag säga: Idrottsprov. Check!
Nu ska jag ta mig en dusch och plugga vidare.

En till sak jag ville nämna var: jag har tänkt lite.. Det är dags för förändring. Jag kan inte ha dessa tankegångar! Det funkar bara inte. Så idag har jag varit mig själv- en glädjespridare.Jag har tänkt glada tankar och studsat omkring och utstrålat positiv energi. Jag tror vi går mot ljusare tider trots det dystra höstvädret som härjar utanför mitt fönster. Visa lite optimism trots ALLT!.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0