Hazy Days Come Bring The Madness


Hellooo mina vänner. Vilken jobbig dag jag har haft... men först till nått annat. Det känns ju ganska tråkigt att ha en blogg om bara sin vardag osv, men... jag känner såhär: Jag har inte bloggen för att ha 10000 läsare om dagen, jag kräver inte 100 kommentarer om dagen och jag förväntar mig inte ens att folk ska läsa. Jag skriver för att jag tycker det är kul och för att ibland skriva av mig när jag behöver det. Sedan kan det även vara kul att titta tillbaka på bloggen när man är äldre. Jag ångrar det ganska mycket att jag tog bort min förra blogg som jag hade haft i över 1.5 år. Hade ju vart intressant att läsa nu. Men, jag vill ju inte tråka ut er som faktist läser (för jag har sett att jag har en hel del besökare varje dag) så jag gör mitt bästa med att uppatera så fort jag hinner och försöker hålla er updated. OCH tycker ni att det är tråkigt med mitt vardagliga babbel, skippa läsandet då. Läs nån annan crappy blogg!! Ett tips är ju http://blondinbella.se
Okej, ville bara få ut det. Nu till nått helt annat, nämligen till mina vardagliga klagomål. Jag hade en ganska jobbig skoldag idag. Det var Engelska C, Fysik B, Svenska och Historia på schemat. De första två lektionerna var dock ganska sega och detta påverkade min entusiasm och koncentration vilket ledde till att mina ögonlock föll ihop då och då. Om man ändå hade lektioner med mer tempo. Sånt behöver jag. Jag kan ju fan inte sitta still. Efter 4 jobbiga lektioner gick jag till stadsbiblioteket med M och letade böcker om judendom och islam för att kunna utföra mitt religionsarbete snarast. Sedan bar det av hem och jag fick vara hemmafru som vanligt och laga mat och ta hand om min katt som för övrigt kastar sig på mig och går runt och jamar nonstop. Jag tror han saknar mamma och pappa ganska mycket. Det brukar han göra när de är borta. Snart blir det Paradise Hotel och sen ska jag läsa en bra bok jag lånade idag, Mohammed Cohen, den arabiske juden. Ganska ballt att vara halv arab, halv jude och heta Mohammed i förnamn och ha ett typiskt judiskt efternamn som Cohen. Får se vad jag tycker om boken men jag har ganska höga förväntningar faktist.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0