Jag längtar efter glada miner, äkta skratt och minnesvärda minuter.


Back in school idag. Kändes inte överdrivet bra. Och pga min nedsatta kapaciet gällande allting så kunde jag inte direkt fokusera förutom på svenskan. Det blev ganska intensivt med tanke på att vi hade nationella prov, det muntliga och alla var personliga och öppnade verkligen upp sig. När jag läste igenom mitt tal igår kväll fick jag tårar i ögonen, något jag inte kunde rå för. Det var bara så otroligt vackert. Och det präglades lite av hur jag mår just nu. Hade jag mått en aning bättre hade det nog inte blivit lika fint som det blev. Jag är riktigt nöjd. För övrigt så hade jag en seg dag och gled fram trots min tråkiga inställning till allt. Imorgon kanske blir en bättre dag?
KRAM, STACY!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0