Emotionally disturbed.


Jag har haft en så otroligt knasig lördag eftersom jag var så jävla emotionally disturbed. Jag fattar ingenting. Jag är helt jävla lost. Kan nån hjälpa mig?
Jag har ingen ork till någonting , varken mitt tal i svenskan, idrottsprovet, historia arbetet, religions provet eller ryska översättningarna. JAG ORKAR INTE! För första gången i mitt liv så är jag skoltrött. Innan har jag bara varit omotiverad, nu är jag bara trött. Jag har helt enkelt inga krafter. Det känns som jag har fått min dos av det roliga nu. Sommaren tog slut och det var utomlandsresa, arvika och party. Sedan kom hösten och det blev både tyskland och stockholm och nu är det över. Schluuut! Vafan ska man göra nu? Det känns som jag behöver ha något som motiverar mig. Något att längta till. Jag behöver något som driver mig fram. Just nu har jag ingen bränsle, ingen drivkfraft. Det finns iofs något som borde driva mig och det är såklart studenten, men egentligen så längtar jag inte alls till den dagen. Jag vill leva i nuet och inte tänka på framtiden. Helst av allt vill jag bara somna och vakna om en vecka då jag förhoppningsvis känner mig en aning bättre. Eller så behöver jag något/någon som gör mig glad igen. Jag har vankat omkring i detta jävla tillstånd i veckor nu och inte fattat ett skit. Nu ska jag sluta klaga eftersom jag känner mig så jävla desperat och dum eftersom det finns människor i världen som har det 100 gånger sämre än mig. Dessutom är detta bara ett tillstånd, inget permanent (förhoppningsvis).
Mina mål för veckan:
-lämna in idrottsarbetet.
-plugga på idrottshäftet
-plugga religionskunskap
-göra klart svenskatalet och göra riktigt bra ifrån mig
-översätta ryskan
-jobba på historialektionerna fastän läraren är borta hela veckan
-fokusera på fysiklektionerna
-fixa till mig ordentligt och INTE gå till skolan i mjukiströja och leggings.
-lyssna på mindre glädjedödande musik
-börja äta mer till frukost/middag



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0