High heels have got me falling down on my knees

Jahapp. Vilken helg. I fredags kom jag bakis till skolan och nördade mig på fysiken. Senare på kvällen gick jag, M och D till Diamond Dogs där det blev några öl för många och vi åkte vidare till SKF för att dra till Underjorden. Svartklubb it is. Det var riktigt nice. Stämningen var skön som fan där inne och det spelades grym musik. Jag stack därifrån runt 2-3 och åkte hem. Upptäckte dock att jag hade L´s mobil så jag fick hoppa av på Järntorget och vänta. På väg till stan träffar jag en gammal kompis och min kompis lillasyster så det blir en hel del snack. På järntorget går jag tilll BK och utanför står ännu en gammal kompis till mig och vi går flabbandes in till BK och sitter och snackar skit om old school times. Lämnar telefonen till L och åker hem. På väg hem sätter sig en snygg men drogad kille bredvid mig och vi sitter och lyssnar på radio hela vägen. Kommer hem runt 5 och däckar i min säng.
Lördagen bestod av nya Twilight filmen, New Moon. Det var awesome! Men det kändes som alla snackade så jävla ironiskt i filmen. Eller så var det jag som var bakis och tyckte allt var superroligt! Vi satt längst fram så alla såg väl hur jag satt där och vek mig av skratt. Efter filmen blev det Viktoria med några tjejer och killar och sen stack vi vidare till Berså och jag dansade klackarna av mig. När jag gått av på min hållplats gick jag hem barfota för jag hade så satans jävla ont i fötterna. Skit kallt!
Nu är jag helt slut efter 3 kvällars festande.


Kommentera inlägget här
Postat av: Viktor

Du är ju helt klart i högform!

Keep it coming!

2009-11-23 @ 19:16:36

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0