I will wrap you in my arms And you'll know you've been saved


Jag mår inte bra. Jag orkar inte för tillfället. Skolan känns jävligt meningslös just nu och jag vet inte vad jag ska prioritera. Får se om jag går till skolan imon. Jag vet inte hur jag vill göra med allt. För tillfället så har jag lagt ifrån mig  biologiboken och ska fortsätta på relgionsarbetet, frågan är ju om jag ens orkar skriva en enda mening. Jag var inte i skolan idag. Glömde dessutom sjukanmäla mig eftersom jag sov till 14.00. Jag var inte i skolan i fredags heller. Tisdag och onsdag var helt jävla fuckade skoldagar. Och jag vill bara vara hemma just nu. Jag kan inte förklara varför jag mår dåligt, men det är så jävla mycket som spelar in just nu. Jag vill bara krama mamma och pappa och prata.
I början av dagen mådde jag någorlunda bra men nu har jag legat och skakat, spytt och mått allmänt dåligt.
Matlusten har varit låg hela tiden och jag vet inte om jag orkar äta middag. Nu ska jag nog bara dricka te och ta det lugnt innan jag tar mig an religionen. Jag hatar mig själv för tillfället för att jag låtit det gå så långt att jag inte ens orkar gå till skolan. Jag hatar hösten, regnet och all skit som pågår just nu. Jag lever inte i nuet. I live in the past, the future and right here, right now is far gone.
Mitt liv går verkligen i vågor. Det är upp och ner. Det enda som gör mig glad just nu är att träffa roliga människor och supa till det ibland. Jag ska ta tag i mitt liv när mina föräldrar kommer tillbaka. Jag måste börja leva i nuet och kämpa. OCH.. JA!! jag skriver om mitt fucking deprimerande jävla liv. MEN.. tycker ni det är ett helvete att läsa, skit i det. Fan vad dåligt självförtroende jag har just nu. Jag måste stabiliseras. Och det måste göras snart. Jag orkar inte gå runt så här länge till...
Jaja, nu har jag fått ut allt jag har på hjärtat, PEACE!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0