sömnproblem!


Åh vad jag är trött. Kom hem och bara släppte ner väskorna på hallgolvet. Mina händer och ben skakade. Jag var varm och helt blöt av pissregnet som härjade.
Igår åkte mina föräldrar och jag hade svårt att somna. Jag la mig runt tolvtiden men kunde inte sova. Så jag somnade då och då och sov kanske totalt 1 timme. HELT SJUKT! När klockan var fem låg jag och inväntade på att alarmet skulle ringa. Sedan gick jag upp och jag var halvt död. Jag kunde knappt stå upp och jag skakade i hela kroppen. Sedan blev det stressigt med att fixa mackor att ta med till skolan. Hade ju nationella prov i svenska idag i 5 timmar men jag gick efter ungefär 3. Det gick ändå rätt bra med tanke på mitt tillstånd. Hjälpmedlet jag använde mig av var nämligen kaffe. En räddare i nöden måste jag säga. Nu har jag hittat en fördel med kaffe och jag har insett att jag gillar det, bara jag dricker det med mjölk och inte alltför ofta.
Efter provet hade vi extremt lång håltimma. Sedan traskade vi iväg till vår första Engelska C lektion som gick bra. Däremot måste jag påpeka att läraren har för bra självförtroende med tanke på att hennes engelska är lite sådär. Jag skulle kunna sitta och rätta henne under hela lektionen. Jag gillar inte fejkade engelska lärare. Jag föredrar infödda engelsmänn eller amerikaner med riktig dialekt och inte nån jävla fejl. Jag gillar äkta vara. Det är jag ju van vid efter engelska skolan.
Efter skolan var jag sådär vuxen av mig och handlade lite mat. Kom hem och lagade lasagne med köttfärs, spinat och mozarella. MUMS!
Nu ska jag göra ryska läxan och peppa med musik.
PEACE!


Kommentera inlägget här
Postat av: Johan

Kaffe är folkets ledare

2009-11-22 @ 17:25:28
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0