TIDSPLAN? Hell no!


Vadå tidsplan? Jag sitter och skriver klart projektplaneringen för mitt arbete. Men vadå tidplan? I don´t do that stuff. Jag planerar ju för helvete aldrig mina arbeten på detta viset. Å ena sidan är detta ganska dåligt eftersom jag då inte får nån struktur i det hela, å andra sidan så är det bra för att jag chillar på det men får det gjort till slut när det blir tajt med tid. Men så ska det inte gå denna gången, hoppas jag. Ska försöka göra en någorlunda bra planering. Kan nån pusha mig lite så att jag faktist gör detta i tid och jobbar på det kontinuerligt?

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0