Twilight!



Bilden säger väl allt. Jag kollade äntligen på twilight idag. Den var friggin amazing. Jag har inga ord. Jag trodde aldrig jag skulle bli som "dem", dessa galna tonårstjejer som blir helt  exhalterade av att se/läsa denna otroligt vackra kärleksberättelse. Men den var riktigt fin och boken är också utläst. Om exakt 1 vecka blir det New Moon på bio med tjejerna. Oj vad jag längtar!
Jag måste poängtera att jag INTE tycker att Edward Cullen är snygg. Jag fattar inte varför alla tjejer blir som galna av honom. Jag tycker att han låter sexigare och mer tilldragande i boken. Läser man boken, då vill man bara trycka honom tätt intill sig och slänga av alla hans kläder. Haha, ne nu ska jag inte avslöja för mycket

Kommentera inlägget här
Postat av: silvia

instämmer på allt förutom att han inte e snygg! DET ÄR ALLT HAN ÄR STACY! =D <3 pusspådig!

2009-11-16 @ 19:40:15

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0