You can call me a slut. You can call me a liar .I got so many names now. I can't even deny it


Idag är jag hemma och har myskväll. Jag orkar absolut inte göra någonting. Är förfärligt trött och sömnig. Har dessutom huvudvärk och noll motivation till någonting. Skippade till och med Crispy Strauters spelningen och nu kommer säkert  Ruben bli sur på mig.
Sitter och tänker på vår myskväll hemma hos L i huvudstaden med Ben & Jerrys, facebook och the hills. Vi satt i kvinnans vardagsrum (vi kallar henne kvinna eftersom L hyr rum i hennes lägenhet). Det var ganska skabbigt eftersom kvinnan aldrig städade och var ganska ohygienisk. Det var smulor i hela köket, lampan blinkade på toan och man kunde ha disco medans man duschade där inne. Katten Jack var alldelles för kelig och jobbig och värst av allt var ju ändå att hon inte diskade av sina stekpannor och plåtar i ugnen ordentligt och det var fastbrända rester. Otroligt skabbigt! Vi klarade oss dock. Thank god för hämtmat och frukost tillagad utan kastrull/stekpanna.
Nu ska jag ta mig en tredje kopp te för kvällen. Har varit på kunskapsmässan i några timmar idag. Det var ganska tråkigt och oinspirerande. Jag tror jag vet vad jag vill i vilket fall som helst.
PEACE, Stacy!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0