And when will I meet my end? In a better time you could be my friend


Helo sunshines! Min dag har varit knasig, gick inte till skolan. Hade ändå bara 1 lektion. Så jag sov ut, tittade på scary movie 3, gossip girl, the beautiful life och Tv. Åt frukost, drack massa te, åt pasta och lax med spenat. Sedan sov jag en stund med historiaboken i handen. Nu fortsätter jag lata mig. Måste verkligen vila ut ordentligt i helgen så jag avstår från festandet och har slapp hemma kväll istället.
Imorgon ska jag till stan och fixa stuff, sedan har jag även tid hos frissan. Ska tona håret i nån rödbrun färg, får se om det blir så som jag vill. Tjoho!
Nu funderar jag på vad jag ska stoppa i mig. Eller ska jag svälta mig?

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0