Delayed Devotion


Ibland har vi så kul på lektionerna, speciellt när vi töntar oss i omklädningsrummet. Leker 4a åringar. Men men, nu är det lov! Och idag mår jag MYCKET bättre. Imorgon är det högskoleprov och jag e så oförberädd som man kan bli känns det som fastän jag gjorde det förra året och det gick bajsdåligt. Har inte jätte höga förväntningar kan jag säga.
På söndag bär det av mot Stockholm med Lisa, vi ska bo hos min kompis C som bor på söder. Ska bli riktigt kul. Så vi e där mellan söndag och torsdag kväll. Hoppas på lite party oxå!
Detta får driver mig fram och får mig att vilja koncentrera mig och göra bra ifrån mig imorgon. Fyfan, håll tummarna!
I början av dagen mådde jag fett dåligt så jag köpte en stor påse godis och åkte in till stan och köpte första Twilight boken. Mycket trevlig läsning under lovet. Det blir även biologi och religionskunskaps pluggande på tåget och några pluggstunder får vi ha i Sthlm med. C pluggar ju där uppe så  hon kommer antagligen oxå behöva göra det. Man kan ju inte bara ha kul hela tiden.
Nu sitter jag och lyssnar på Duffy och myser med te.
Go kväll kära vänner!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0