För mycket av livets goda



För en gångs skull sitter jag hemma på en lördag och gör absolut ingenting, eller jo det gör jag visst. Jag har varit bakis och latat mig så det har inte blivit något av mitt pluggande. Så det är ungefär nu som jag faktist satte igång. Jag sitter och skriver om realismen i ryssland. Jag e ganska efter med allt i skolan så jag ska se till att få så mycket som möjligt klart nu i helgen. Jag tänkte vara lite hemmafruig av mig idag så jag bakade bullar, städade mitt rum och var allmännt slapp av mig. Igår var jag dock uppklädd från topp till tå i mina nya high heel stövlar och drack ljuvliga flytande drickor på Queen och Modesty. Nu har jag dock fått för mycket av det goda och ska avstå från party ett tag, kanske till lovet, kanske längre. Vi får se, från och med nu är det skolan som ligger i fokus och träning, och mat, och jag ska kanske ta mig an gitarrspelandet- skapa ljuvlig musik. Få igång rösten igen som en gång var ganska så bra (enligt de som faktist hört mig spela och sjunga) och ja, sluta slarva med allt helt enkelt!!!
Mys på kompisar, PEACE

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0