Raindrops!


Hej mina kära vänner. Har ni någonsinn haft ångest? Det har jag just nu- över framtiden. Ska det verkligen vara såhär. Det känns förjävligt faktist. Jag kämpar med betygen, tycker att Moderaterna är dumma i huvudet som inför nytt system då vi har tagit studenten, stresspluggar, är orolig över högskole provet och sätter otroligt stor press på mig själv just nu. OCH det är inte klokt, det går inte att jobba och göra bra ifrån sig när man e stressad och när man pressar sig själv. Det funkar inte. I vilket fall så pratade jag sedan ut med mamma och jag lugnade sedan äntligen ner mig. Hon fick mig att inse att det får gå som det går och att jag på nått sätt kommer lösa det. Det kommer fixa sig, jag ska kämpa som ett as. Och kommer jag inte in dit jag vill nästa år så får jag väl börja ta lite strö kurser här och där eller börja jobba och söka tills jag kommer in. Göra högskoleprovet flera gånger.
Nej jag ska fixa detta!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0