Tomorrow, will you bring me sorrow


Jag hade en riktigt jävla dålig dag. Gick runt och mådde halvdåligt i skolan. Kom hem och somnade. Sedan hade jag sån jävla huvudvärk/ feber och mådde allmänt dåligt och var ledsen för nån oklar anledning. Så jag satt hela dagen och lyssnade på
Jason mraz- a beautiful mess
keane - a bad day
Justin Nozuka - after tonight
Basement Jaxx- raindrops
Duffy- loving you
Duffy- tomorrow
Phoenix- if i ever feel better
Jason Mraz- live high
Lily Allen - 22
Kings of Convenience - i´d rather dance with you
Sedan grät jag några en skvätt och det kändes mycket bättre. Nu ska jag sova. Gonatt!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0