NO start, no end!

Första skoldagen sen universeum, gick ganska bra och vi fick biologiprovet uppskjutet. Sedan stannade vi kvar på biologistugan och labbade i två timmar. Now i get what OSMOS är för nått! Hihih, bra vah!
För övrigt mådde jag otroligt bra och kände mig riktigt utsövd och pigg. Kom till skolan med ett leende på läpparna men det blev itne riktigt som man hade tänkt sig att äntligen komma tillbaka igen! Nu sitter jag och pluggar på religion eftersom vi ska ha seminarie imon och så har jag även gjort historia läxan. Känns som jag verkligen har tagit tag i skolarbetet. Det glädjer mig verkligen, för det är ju trots allt sista året. Aja ska sova nu, PEACE



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0