Oh what did i know

Okej, väldigt händelserik kväll igår. Började med födelsedagsfirande, sedan chez, sedan hamnade vi på BLVD och kom hem runt 3. Frös asscracket av mig. Men det var sjukt roligt faktist.
La mig halv 4 och vaknade halv 12. Sedan har man bara gått runt och inte gjort ett skit så jag bestämde mig för att läsa min svenska bok som borde ha vart klar för länge sen men jag somnade tyvärr med den i handen. Så nu vaknade jag. 2-3 timmar senare och sitter och läser historia. Ush fy, tillbaka till de vanliga söndagarna igen, samma gamla söndagskänsla. Men Universeum är avklarat och det känns så gött att halva projektarbetet är klart! Fyfan vad stolt jag känner mig!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0