Don´t be a star, it´s such a drag


Shaaa, har suttit hemma och pluggat dagen lång. Somnade med religion boken i handen, sov i typ en halvtimma. Sen fick jag sitta, notera sitta, och plugga istället. Ush, jag har så jävla mkt att göra. Religion, historia, ryska, svenska och så har jag fysik prov på fredag. Men helgen har vart underbar ändå, tog en mysig fika nu på kvällen. :)
Föresten paddlade vi som små grisar i fredags, på delsjön! Och vandrade i 2 timmar. Det var fuckelicious nääjs med träning och jag tror jag fick dagen-efter-muskler om man nu kan få sånna, men hela jävla kroppen hade värk idag! :D NÄÄJZ

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0