FAKE ASS BITCHES, TRY TO WALK IN MY SHOES ONE DAY!

Idag stör jag mig som fan på alla fula, äckliga små idioter som tror sig så himla mycket och tror att de är så jävla bäst bara för att de kommer med ironiska skämt som ska vara så otroligt inteligenta och sofistikerade. Jag orkar inte med er arrogans och att ni ska se ner på folk hela jävla tiden. Bara för att jag och vissa andra människor jag umgås med har en viss humor som är lätt tillgänglig och skön, som alla kan skratta med i betyder det inte att vi är störa små ungjävlar som ingen förstår sig på. För det är ju det problemet ni verkar ha. Sedan stör jag mig på alla cepe barn som faller för grupptryck. Sånna som inte har en egen åsikt om något men om någon "viktig" person säger något så ska de såklart hålla med.
Jag orkar inte med alla patetiska små människor som kommer med fula trick hela tiden och tror de är så otroligt coola. Jag orkar verkligen inte med alla människor som gör livet så jävla fucking svårt. Kan ni inte bara ta livet med en nypa salt och sluta fucka upp precis ALLT! Det är så otroligt skönt att vara på universeum. Ibland vill man bara komma bort från livet, då passar naturen bra.. visst det är ganska konstgjord natur där, men ändå! Så otroligt skönt att bara stirra på en fisk i 10 minuter och tänka på allt och inget, bara man slipper tänka på all skit.
EXPLOOOODERA era fuckers!


Kommentera inlägget här
Postat av: Dino

Hahahha damn girl:D

de sjuka e att de e sant också....

2009-09-26 @ 14:05:22
Postat av: Johan

Det är helt jävla rätt! Ut med det bara!!!!!

2009-09-28 @ 01:22:32
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0