I don´t wanna work today!


Tredje dagen på universeum avklarad. Var ganska slappt hela dagen och vi fick sovmorgon och började 09.45 istället. Sedan fick vi klä en provdocka med gore-tex kläder och hitta en bra position för den. Resten av dagen var vi allmänn guider och gick igenom en annan tema guidening med handledaren. Det är sjukt roligt där men dagarna går så segt och man blir sjukt trött. Kom hem och fick igång loggboken också, hade ju inte skrivit allt på nätet utan på ett word-dokument eftersom jag inte visste vem min handledare var.
Längtar tills imon för då blir det party. Jag längtar efter att få klä upp mig lite extra fint. Man tröttnar ju på att gå runt i samma röda universeum t-shirt och blå flece hela dagarna, speciellt om man heter Anastasia och gillar att byta kläder, smycken, accessoarer och skor varje dag. Jag är sjukt trött på converse, nike sneakers och allt annat som heter vita- sport skor. Imorgon blir det svart/guldia adidas men jag är ju så fruktansvärt trött på SNEAKERS! Jag vill ha lårhöga stövlar, kilklackar, mocka stövlar eller mc boots!!!! Det ända man kan leka med är fejjan, kan inte nån måla mig till indian..eller en fisk kanske! :P
Jag har lust att riva lite i min röda t-shirt och hotta till den. Pimpa den helt enkelt. Typ som: pimp ma universeum tröja typ!
Aja nu ska jag gå och koppla av lite efter en hård arbetsdag bland fiskar, grodor och ormar.
PEACE!

Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

oj va länge sen det var since jag lästa din blogg sist! det verkar jättekul att jobba på universeum! själv är man stuck i skolan hela veckan med tvåtimmars håltimmar.. haha. hoppas du mår bra anastasia!! pussss!

2009-09-27 @ 13:30:37
URL: http://goldentrasch.blogspot.com/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0