I wake up every morning, with a big smile on my face!


Idag kom jag NÄSTAN sent till första lektionen, sedan hade vi klassfoto och för första gången på riktigt länge fick jag sitta ner. Fick självklart min ängel Lisa bredvid mig och vi höll hand (hur töntigt det än låter). Vi såg nästan lika fabulous ut som fröken Kate Moss. Sedan bad vi om en spexbild där hela nedersta raden gör släng kyssar. Är dock osäker på vilken bild som kommer få vara med i katalogen. Fick se bilderna sen och de blev riktigt bra. Sjukt nöjd faktist!!!
Nu sitter jag och pluggar på ett ny tema guidning vi ska ha imon. Snytbaggar, fiskar, ormar, blodiglar och bin. Det ska nog bli intressant! :)


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0