Some people make it, some could´nt do it!


Bakisbild från tyskland
Typ så mår jag nu! Allt e fucking förjävligt. Stress stress stress på hög nivå, iaf när man e hemma. I skolan är allt perfekt men sen så kommer man hem och får ett jävla bombnedslag med böcker, papper, inlämningar, anmälan att fixa, viktiga papper att skriva ut och masssa annat bajs att tänka på. Imorgon har jag nån jävla muntlig prövning för att kunna få ett betyg i matten! Cepe säger jag bara. Sedan har jag ryska kl 4 och då har jag säkerligen redovisning och recenssion att lämna in och jag vet inte ens säkert vad det är jag ska skriva om. Jag har läst boken men hon brukar alltid skicka hem mig och vill att jag ska göra om det jag suttit och kämpat mig med så mycket. På fredag kommer det bli till en början, förjävlig dag...men framåtkvällen ser jag fram emot tradition, svett, tårar...vilket bara kan innebära Håkan Hellström på Liseberg. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på hur underbart det kommer bli.
Love, Stacy!

Kommentera inlägget här
Postat av: lisa

some people make it, some people don't ;D

anyways stacy, skulle bara säga att det är bäst i hela världen att du finns! så nu vet du :)

2009-09-16 @ 21:45:15

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0