TJockis! FUCK U!


Hej kött! Jag mår prima bra, var ute och paddlade med alla naturklasser idag. Gick lite segt i början men när jag satte på motorn inom mig gick det fantastico! :D
Äntligen är det helg och jag ser fram emot en chill, myshelg.
Mitt humör är växlande, mina tankar flyger omkring huller om buller och förstör för mig. Men im staying positive och förhoppningsvis försvinner det igen. Jag tror det är chokladen som förstör för mig- jag har ätit för mkt choklad i tyskland och inte blivit av med den vanan än! Ändring på det snart kan jag säga och så måste jag börja träna fucking snart, jag mår illa av att se på mig själv nuförtiden.

Kommentera inlägget här
Postat av: hemlig beundrare på hvitfeldtska

hejsan du har blivit riktigt söt ju!

pussssss

2009-09-14 @ 20:55:31

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0