U don´t understand that smile on my face


Hej sexy asses! :) Jag mår helt okej idag, förvirrad, har mycket att göra, lite halvt stressad, uppspelt, sliten, trött men ändå jävligt pigg på samma gång.Har jag ägnat mig åt religion och historia denna helg. Det har alltså inte blivit nått fysik-plugg.. får ta och börja med det nu. Ska dock läsa ut min ryska bok först. Helt otroligt att jag har börjat ägna mig åt så mycket tid åt "småläxor" eller vad man ska kalla det. Eller jag blir liksom jävligt förvånad att jag lägger ner så mkt koncentration och tid åt läxor jag hade skummat igenom och gjort i sista minut förut. Jag vill bara att denna veckan ska gå snabbt som fan så jag får allt inlämnat och gjort och sen blir det party!
Har ju tagit en liten paus med det där denna veckan och bara legat hemma och haft det mysigt, tagit igen massa skolarbete och vilat upp mig eftet tyskland. Nu är jag back on track igen. Fan fan fan vad bra allt ska bli! :)

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0