We can´t fight our desires

Idag var vi på universeum. Det hela skulle börja kl 13.00 men jag och flera andra kom dit kl 8 istället haha! :) så jag och L köpte frukost och satte oss i ett fönster i skolan. Jag märkte att det är kallare än vad det har varit de andra dagarna och nu är det lätt värt att ta på sig en fet halsduk.
Det gick jätte bra på universeum. Imorgon börjar vår första guidening kl 9 och varje guide kommer ha 5 barn/elever så det är ganska lugnt. Trodde det skulle vara jobbigare saker men vi ska till exempel leka med vatten, visa en brusraket, visa fiskar, snacka om blodiglar och låta dem klappa en och snacka en del om energi och temperatur. Det viktigaste målet är att barnen ska tycka det är kul och jag gillar ju att vara rolig så det passar ju mig! :D
Taggad inför imon, nu ska jag kolla på 90210 och sedan läsa lite om temat "smart energi" inför imorgon. Wish me luck! :)

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0