Erlend Oye!!

Jag sitter inne på ansiktsboken och pratar med min fru för tillfället. Min fru som jag har övertalat att hänga med till Peace and Love.
Min fru och jag pratar om bra band vi vill se och om potentiella bokningar till festivalen. Vi kom fram till att de som fattas är The Virgins, Phoenix, Maskinen och SMK!
Men..Kings of Convenience kommer dit..och det gör även Hemmafest med Lång-Kalle och Erlend Oye. Vi vet vem Erlend Oye är (sångaren i Kings of Convenience), men vem fan är Lång-Kalle alltså???
Såhär står det på P&L´s hemsida ang. Lång-Kalle och Erlend;
Hemmafest med Lång-Kalle & Erlend
Electro, Dance
Vi är bjudna på fest i sommar. Festen vi är bjudna på är ett dansparty utan dess like. När Lång-Kalle & Erlend spelar är det svårt att hålla tyglarna på en fest, under deras framträdande på Göteborgs Filmfestivals invigningsfest stormade publiken scenen och vakterna höll på att få avbryta spelningen. Vi hoppas på ett minst lika bra drag på Peace & Love i sommar och skickar med detta ut inbjudningskorten! Som alla fester så brukar det hända något oväntat, så bli inte förvånad om Lång-Kalle och Erlend har med sig en skön hemlig gäst också... ...
Gäst? Tänker vi då..vem fan kan det vara?!?!
Och nu har jag youtubat fram lite material också.Erlend verkar vara buddy med Frej, alltså SMK Frej, maskinen Frej!! Vi får helt enkelt hoppas på att maskinen tar en sväng förbi Borlänge också, då de kommer att befinna sig på Kiruna Festivalen mellan 1-4 Juli.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0