Fail fail fail fail fail fail fail


Jag har gett upp hoppet lite. På onsdag ska jag göra prövning för 5540:e gången i matte D och jag känner att jag inte orkar längre. Jag har verkligen ingen kraft att lägga ut på det här och det gör så ont inom mig att jag vill gråta, men samtidigt så vill jag vara stark och inte förlora hoppet. Ju närmare vi kommer studenten, destu mer vill jag gräva ner mig under jorden.
Just nu orkar jag inte och jag vill bara ta studenten med två jävla IG:n men däremot bespara mig på ohälsa,ångest och stress. Jag är en fighter egentligen men just nu har jag fått nog, jag har kämpat tillräckligt! Därför går jag runt och chillar. Jag skiter i att plugga matte och tar varje dag som den kommer. Jag orkar inte stressa och må dåligt.
Jag vill anmäla mig till komvux redan nu. Jävla fail på allting. Jävla matte och fysik. Gå och dö!

Kommentera inlägget här
Postat av: anonym

aw, kämpa <3



fysik går dåligt för mig me.. har liksom redan anmält mig till komvux ang. fysiken.. bara ifall!

2010-04-18 @ 22:31:02
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0