Frustratio


Mitt kärleksliv alltså, vilken katastrof. Jag vet inte om jag känner för att ha pojkvän eller om jag vill ha något annat. Men vad skulle det vara isåfall? Jag vill inte ligga omkring med vem som helst, hur som helst, för det anser jag vara meningslöst sex. Jag tror att det ultimata är någon som visar intresse men som även är en aning mystisk? Jag måste vara totalt jävla blåst! Gillar jag killar som ser mig som ett objekt, som ignorerar mig, som ringer när de själva vill? Jag tror jag är ovan att behandlas väl av killar vilket gör att jag blir osäker. Då frågesätter jag och tvivalar på allt.
Jag citerar Lisa från dagens fysiklektion, då vi satt och diskuterade killar. "Jag önskar att det kunde komma in en kille genom dörren precis just nu, som var perfekt för dig på alla sätt och vis .Som visste vad du vill ha och hur du vill ha det"
Gaah, jag blir frustrerad. Jag vet att jag behöver något. Frågan är vad. Det ska iallafall innnehålla en hel del testosteron. Jag får damp

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0