i dont wanna think anymore. i got my heart on the dancefloor.

Detta är fan inte klokt, jag är sjukt trött på att vara ledig hela dagarna eller bara ha 1 lektion. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men det är riktigt frustrerande. Det enda man kan göra är att plugga och det är det sista man vill göra. Då sitter man hellre vid skolbänken och tjötar med söta flickor och kedjeröker i solen. Igår var jag ledig men åkte till skolan ändå, idag är jag ledig igen och är jävligt uttråkad och nervös. Jag sitter och pluggar biologi eftersom jag har sista provet imorgon innan han kan sätta ett jävla betyg på mig. Jag är så nervös och börjar tvivla eftersom jag är så jävla nära målet och kan inte tro mina egna ögon, det kan fan inte vara sant. Jag har 14 sidor kvar att ta mig igenom och det är ett helvete eftersom jag är inne på den jobbigaste delen just nu. För övrigt så är jag även frustrerad över vädret eftersom det duggar ap-mycket ute och jag vill ha sol. Dessutom är det valborg i helgen och man kan ju fan inte ha valborg med regn? eller?... Snart ska jag pallra mig till torget och träffa min kära mor. Jag behöver en paus.
Jag borde ha börjat plugga tidigare, istället för att spela Gaga låtar på gitarren hela gårkväll och i morse. Hur mobbad får man lov att vara.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0