I gotta keep every single step


Vilken skön måndag. Mötet gick bra, fysiken gick helt okej. Jag mår bra och jag har köpt en very beautiful studentklänning. Så jävla vacker att jag smälter lite. Jag orkar inte ta det där med studentklänning seriöst så jag och mamma gick in på H&m på frölunda torg och det första vita jag såg var en vit klänning från The garden collection, en vacker liten skapelse..så det fick bli den! Inga om och inga men. Det blev den med en gång.
Nu sitter jag och lyssnar på atmosphere som vanligt och borde egentligen plugga biologi, men jag är så jävla nervös inför imorgon. Jag kommer flippa, bli besviken och börja gråta. Jävla skit. Act cool. Allt löser sig, förhoppningsvis.
Hoppas ni har haft en grym måndag. Kyss!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0