living after midnight, rocking til the dawn, loving til the morning


Jävla skit. Jag har suttit uppe hela kvällen och svarat på alla frågorna till engelskan. När jag är klar och ska skriva ut skiten upptäcker jag att man endast skulle svara på 2 av dem. Hur dum får man vara?
I vilket fall som helst så känns livet ganska gött trots en del komplikationer. Jag orkar inte tänka på morgondagen och njuter av varje sekund som går. Jag vill inte planera, jag vill inte veta vad ödet has in store for me. Jag vill inte make any final decisions och jag tänker inte krysta fram något. Jag vill bara vara, så sluta pusha.
Imorgon är det engelska presentation och jag hoppas och ber till gud att det går bra.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0