i dont do funny business. not interested in fakers


Jag är lättad och glad över saker att saker och ting har blivit som de blivit. Det är inte rättvist att krysta fram något som inte finns där.
För övrigt så hade jag en mysig dag med mina bitches och stod ute i vårsolen och rökte och babblade om allt och inget. Slutade tidigt och utförde lite viktiga ärenden. Annars har jag bara suttit ute på altanen och sugit åt mig solstrålarna. Det är precis i början av våren, precis efter att snön har smält och blommorna börjat titta fram som man uppskattar solen som mest. På sommaren blir solen ofta en vardagsföretelse och man ligger ute och pressar eller åker och badar med vännerna utan att riktigt uppskatta solen. Men på våren är solen så jävla efterlängtad, så himla behövd. Man är desperat efter lite värme, lite d-vitamin. nu har jag fått dagens dos.
Nu ska jag plugga.
LATER!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0