allvarligt talat jag är trött på det här. du beter dig som ett barn, är ute varje dag på stan


Jag är så jävla trött på en viss sorts människor i denna stund. TÖNTAR. Nej jag syftar inte på natur-elever som går runt och kramar sina böcker som om de vore deras käraste ägodel. Nej nej nej..
Jag syftar inte heller på N.e.r.d killarna, utan jag menar människor som beter sig allmänt töntigt, barnsligt och omorget. Det är vad töntigt är för mig.
Under den senaste tiden så har jag fått ta emot så jävla många onödiga kommentarer, öga mot öga. Det är fan inte okej. Det är inte nått jag stör mig på egentligen, men när alla små kommentarer samlas till en stor kommentar så börjar det fan bubbla inom en och precis som islands vulkaner kan det börja spruta lava i form av t.ex. mänskliga tårar.
Det händer inte bara öga mot öga, det händer på msn, det snackas skit till andra. Ja, ni fattar grejen... Jag bryr mig inte egentligen för jag vet att det ofta handlar om avundsjuka och en dålig självbild. Men vafan, ha lite fucking respekt! Var lite mer öppna,glada och tillmötesgående. Sluta klanka ner på folk för att ni mår dåligt. Jag fattar inte grejen. Skaffa ett liv, jävla töntar.
'


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0