April 27, 2010

Fredag



måndag


Kan det möjligtvis vara så att jag känner lycka för första gången på länge?
Jag klarade matte D! Jag är klar, finito! Godkänd! Förstår ni hur länge jag har kämpat mig med den här jävla helvetes kursen? I ett helv jävla år!!! Nej, mer... sedan början av vårterminen förra året. Alltså 1,5 år!
Idag gick jag på mötet för att träffa J, matteläraren. Jag såg direkt att hon log för sig själv och när hon ger mig provet skriker jag ut:
-Skojar du med mig????
-Nej det gör jag inte. Grattis! Jag vet hur mycket du har kämpat med detta.
-Ja, jag vet. Äntligen! Tack så jättte mycket!!!!
Nu är jag glad. I helgen festar jag med gott samvete. PUSSSSSSSS

P.s. som ni kanske ser har jag gjort lite minor changes i bloggen. Ska försöka uppdatera med fler bilder framöver.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0