never expect to have a monogamous relationship ’cause you will be fucked over, so badly it might be hard to recover




Det är lördag och solen skiner ute. Jag sitter på altanhelvetet och skriver.Från mig till er. Jag märker att ni är runt 10-15 stycken per dag som läser. Ni är få, men ni finns där. Jag vill inte spamma folk på facebook om att de ska läsa min blogg, dels för att jag inte söker efter uppmärksamhet och dels för att jag känner att vill behålla min intima lilla skara av läsare. Den största orsaken måste ändå vara att jag inte vill att min mor ska läsa skiten, hon får inte veta mina interna konflikter.
Igår la jag beslag på hennes facebook account. Det var hilarious. Circa 5 vänner och alla aktiviteter som poppar upp på framsidan är mina. Dessutom verkar hon ha nått jävla problem med att jag har över 400 vänner på facebook och tror att jag sitter och pratar med exakt varenda liten jävel. Nej mamma, så är inte fallet. Jag pratar endast med de jag anser är värda att döda min tid på. Alltså personer man faktist har något att prata med om och personer som faktist har något att komma med.
Problem!
Nästa vecka lär bli en helvetes vecka, iallafall de fyra första dagarna.
Måndag: Möte ang. engelskan (term paper..som jag inte börjat skriva på)
två timmar senare har jag fysikprov!!!!!
Tisdag: plugga biologi
onsdag: plugga biologi
torsdag: biologi prov
första ryska lektionen på jävligt länge (jag har ju vart bortrest + skolkat en hel del)
och till det roliga..............
fredag: hvitfeldtska dagen med (förhoppningsvis) massa skoj..kortegen?
lördag: slottskogen med vänner.. kom dit för fan! alltså om det är fint väder, annars lär vi inte ses där.
Hoppas ni har en grym lördag och inte super för mycket ikväll. Själv har jag en vit helg, rehabilitering på G. Sitter i solen istället och kör på detox.
LATERRRRRRRRRR!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0