youth is happy because it has the ability to see beauty...


Jag försöker hålla mig på topp, men framtiden skrämmer skiten ur mig. Så fort jag tänker på matteprovet börjar jag kallsvettas och må dåligt. Jag vill inte äta, inte dricka, inte röka..jag vill bara klara det här jävla fucking provet. Känner mig riktigt misslyckad, men vafan ska man göra.. jag har no luck in maths, men jag är iallafall lucky number 7 inombords. Jag vet att jag är lycklig trots allt. Skit samma, nu har jag ansträngt till 100 procent och gett järnet. Nu är det banne mig slut på det. Det går att leva livet trots 2 (förhoppningsvis bara 1) IG.
Nu ska jag fortsätta plugga och sedan måste jag gå ut och få min dagliga dos av frisk luft och motion.
LATERRRRRRRR!

Kommentera inlägget här
Postat av: Sara

ja vilken bra idé (bara ifall). Jag gick in på komvux hemsida och anmälde mig, mer vet jag inte :S

hihi aw, tack så mkt! Din är så personlig å intressant så! :)

2010-04-20 @ 18:53:33
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0