Growing pain


Nu har jag varit på Chalmers i två dagar, på Lindholmen för att vara specifik. Det har varit så himla mycket att ta in och jag har blivit trött som fan av all information. Men imorse hade vi äntligen vår första kurs, en introduktionskurs om sjöfart med historia, bakgrund osv och vi får veta mer om sjöfartsbranchen. Och det var verkligen jätte intressant, dock lite förvirrande med alla nya termer och ord men det är väl dags att börja vänja sig. Jag har även lärt känna massa nya människor under dessa två dagarna och vi har redan bildat vårt lilla "gäng". På fredag är det finsits för damer och därefter fest i kårhuset i Johanneberg, jag och tjejerna i min klass ska förhoppningsvis iväg på detta för att lära känna lite mer människor.
Nu ska jag iväg och läsa sjöboken och förbereda mig inför morgondagens föreläsning med Göran.
Kyssar

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0