hårhistoria och hårframtid



Mitt hår har nu varit ljust sedan i slutet av juni! Har färgat det ännu en gång nu och försöker uppnå den perfekta bruna färgen men har för tillfället bara uppnått en orange nyans, men senare i höst ska jag nog färga om det lite mörkare, dock inte lika mörkt (svart) som det var innan, utan en mocca, eller cafe latte nyans som jag vill kalla det haha! Jag gillar det. Känns ganska sjukt att håret en gång har varit så pass mörkt. Nytt hår= nytt kapitel i mitt liv. Jag lägger det dystra och mörka bakom mig och går mot ljusare tider. Det är chalmers som gäller och jag är peppad till tusen!!! can´t wait! Ser fram emot den nya terminen med plugg, fester, nya intressanta människor och förhoppningsvis en (eller flera) ny(a) resa/or!
KISS

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0