kram+kyss=kryss


Idag har vart en fin dag. Jag gillar när mamma är ledig och jag kan ta med henne på långa promenader då vi bland annat besöker frölunda torg och min favorit affär monki och strossar runt på konstiga ställen här i trakten. Idag fann vi en stor jävla fontän mitt ute i frölunda. Inget överdrivet fint ställe men en fin fontän var det iaf. Sen begav vi oss hem till våra trakter igen. Hemma blev det god pastasallad och en efterätt som bestod av hallon,blåbär och druvor.
På kvällen bestämde jag mig för att ta mig ut på en springtur (första detta året) som olyckligtvis blev en powerwalk då jag knappt kunde springa en kilometer. Tydligen så har jag stukat foten då den är en aning svullen. Så går det när man har 10 cm+ 3 cm platå på fötterna på sin födelsedag och kör onyktert i form av 2 flaskor mousserande,drinkar, öl, fishermanshots m.m. Ush, jag vill inte ens tänka tillbaka på vilken redig fylla jag hade, och redig baksmälla oxå för den delen..det är den delen jag inte vill tänka på.
Stukade fötter är sånna smällar man får ta. Jag tänker ändå köra på heels i veckan.
Hoppas allt är bra med er!
kram+kyss=kryss


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0