Tavaritj en liten vodkaaaaaaa!

Livet är härligt!
Tavaritj, vårt liv är härligt!
Vi alla våra små bekymmer glömmer,
när vi har fått en tår på tanden,
SKÅL!

Ta dig en vodka!
Tavaritj, en liten vodka.
Glasen i botten vi tillsammans tömmer.
Det kommer mera efter hand.


Har inte haft tid att skriva alls!! Det har varit insamling av pengar med bössa på stan, pubrunda, kräftskiva och lite allt möjligt gött. Nollkåren är hur sköna som helst och jag har haft det riktigt roligt! Speciellt igår! Kräftskivan var sjösektionens förstå, så vi har iaf gjort ett avtryck i historian. Ett legendariskt avtryck! SÅ jävla gött att sjösektionen sitter och äter, dricker gott och sjunger snapsvisor tillsammans! Inte ofta man gör det!
Nu har man lärt känna mer än hälften av klassen och även en del sjökaptener och ingenjörer. Riktigt trevligt!
Ikväll tar jag det lugnt då vår sötaste tant ligger inne på stroakavdelningen på östra som vi var och hälsade på idag. Jag blir ledsen så fort jag tänker på det, hon har varit som en mormor för alla barn de senaste åren då jag själv varken har mormor eller farmor kvar vid liv.
Lite tråkigt är det ändå att man missar den hemliga aktiviteten, men äsh! Vad gör det?
Imorgon är det föreläsning och sedan blir det extrem duggaplugg. Logistikdelen är en aning mindre än vad sjöfartsdelen är inför duggan och jag får lite panik, tror dock inte det är dödsseriöst. ¨Längtar tills vi får gå loss lite igen på fredag och lördag. Duggarajj och nollkalaset it is! och bastubad i härydda! Trånar efter sötisen. Gaaah jag får ont i magen varje gång den människan ler. Raggeliragg ragg raggg ska det bli!
Nu ska jag läsa sjöboken och måla naglarna i någon mysig färg, något förslag? är så otroligt trött på svart. Jag tror jag ska satsa på grönt igen, love green motherfucking nails.
kyss och smek, kommer med mer nyheter i helgen..(beroende på hur bra jag mår då). Förhoppningsvis åker jag inte kundvagn och inte rullstol inne på akuten denna gången.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0