damsits med chalmers

Åh vilken intensiv fredag jag hade. Började skolan klockan 9 och hade studieinformation, inte sjöfart med Göran längre. Och fick veta allt jag behövde veta om programmet! Jag är så jäkla nöjd va! Sedan drog jag och F in till la stada för att leta klänning till henne. Vi skulle ju på finsits för chalmers alla damer.
Hittade nada så jag åkte hem och fixade mig och åkte in till chalmers johanneberg för att mötas upp av circus 10-15 sjötjejer som vi skulle förkröka med. Detta blev riktigt lyckat och vi kände oss runda om fötterna när vi skulle bege oss till damsitsen. Under middagen blev vi behandlade som princessor av nollningskommittens hunkar i bar överkropp..får inte glömma att berätta att de bar brandmans kläder och hade bar överkropp. mums
Maten var god och vinet flödade. Det blev dans på stolarna, massa hurrande, en hel jävla massa skålande, visor sjöngs på beställning av toastmaster tjejerna. Det var manlig striptease och massor av män i små tighta kalsonger. ännu mer mums
Det tråkiga hände efter middagen, vi skulle vidare till dansstället och det e regnigt ute, jag är svinpackad och vad gör jag? jo, jag flyger framlänges och stukar foten, min redan stukade fot. Sedan kan jag inte gå så L kör mig i en kundvagn hela vägen till kön. Åhhhh vilken ångest. ångest ångest ångest, men ändå sjukt rolig kväll
Nästa gång får jag nog ta det lite lugnt.















Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0