the crowd begins to wonder and they cry to see your face


Har haft en skön skön skön helg med massa tid för mig själv! Har inte varit mig själv den senaste tiden eftersom jag kände att jag började tina bort på något sätt. Jag var begravd i mina monster arbeten i skolan och kände stress, negativ energi från folk och massa jävla drama. Men nu känns allt bra igen! Det är lucia imorgon, vi har engelska tenta, det skall bli en solig dag så solbrillorna skall åka fram, jag har slutat röka fram tills vi åker till Berlin (får se hur det går) och jag känner mig ganska lugn när det gäller ungefär allt. Jag har påbörjat mitt nyttiga liv nuigen och har praktiskt taget enbart käkat nyttigt hela helgen. Brocolli, sallader, grönt te, knäckebröd, mörk choklad, inga kolhydrater, mkt protein.
Jag har fixat hårinpackning, vart på ansiktbehandling igår, shoppat lite fint som piggar upp i vintermörkret och träffat en fin vän denna helgen.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0