A hard day´s night


Jävla pluggis. Jag blir galen, matten känns väldigt bra men jag vill inte säga nåt i förväg. Fysikprovet idag gick bättre än väntat, fastän jag inte hade pluggat ett skit. Formelsamligen är en räddare i nöden. Imorgon ska jag ha min chokladprovning. Imorgon måste jag plugga matte, imorgon måste jag sova ordentligt. JAPP! Jag fixar detta. Kom till skolan, glad som fan, utan anledning. Hade ni vart i min situation hade ni inte gått runt med ett leende på läpparna kan jag säga er. Inte när ni har ett projektarbete hängades över er, ett matte prov att klara och fysikprov som du inte ens har pluggat till. Jag tror skratt terapin på stresshanteringen hjälpte. Hur ofta får man ligga på bänkarna i skolan med yogamatta, filt och bara skratta åt andra människor som skrattar på en cd-skiva? Tillgjort skratt dessutom. Nu måste jag sova, annars kommer min dag bli förstörd imon.
God Natt!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0