And we were done, done, done. With all the fuck, fuck, fuckin' around.You were so true to yourself. You were true to no one else.Well I should put you in the ground


Åh vad jag är förbannad. Jag är besviken och arg eftersom det existerar så jävla fula människor. Och då menar jag inte ytligt sätt, utan människor som är fula inifrån och ut. Jag har sagt det innan...att jag inte vill ha drama i mitt liv och drar mig bort från allt sånt. Lämnar det förflutna bakom mig. Gräver inte upp några lik och läser inte upp gamla kapitel. Jag vill inte vara med om detsamma igen. Ändå gör jag om det misstaget. Fyfan, vissa människor vill jag bara inte ha i mitt liv just nu men samtidigt vill jag inte att vi ska ha any hard feelings liksom. Så jävla jobbigt. Vill bara att allt ska återställas till det normala. Jag mår inte direkt dåligt av detta, jag är bara inte nöjd med situationen. Hoppas allt löser sig.
KRAM på er!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0