BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Jahaja, min helg har ju vart händelserik. Var ute i fredags men hamnade inte på nått vettigt ställe direkt. Hängde på PC och Queen. Hoho, varför alltid det stället?
Aja, kom hem tidigt - runt 01.30 och jag kände mig inte alls påverkad vilket sög, men bakfyllan kröp sig fram nästa morgon ändå. PÅ lördagen skulle jag på mattelektion med min privat lärarinna. Och fyfan vad seg jag var säger jag bara!!!! Illa, åkte sedan på middag hos en barndomskompis och hans familj. Det grillades, åts massa god mat och sen kollade vi på melodifestivalen och käka godis. Fyfan vad dåliga låtar det var. Speciellt den som vann. Jag gillade dock Pauline!! Hon kom med nått nytt, fräsht, annorlunda.  You go girl.
Imorse vaknade jag. Och pappa hade köpt blommor till mig och mamma och jag fick en parfym från Agent Proocateur. Skit god, luktar sådär jordigt. Mums.
JAooo..alla hjärtans dag är ingen hit.
fyfan.

Kommentera inlägget här
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna på facebook också :D pussssssssssssssss^10

2010-02-15 @ 23:11:09
Postat av: madde

kommentaren var från mig hihi

2010-02-15 @ 23:11:43

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0