I got my camera. Make a star out of you. Lets inject it. photograph it.down to the subway. let the boys have it


Det heter självrespekt.
Jag tål inte hur mkt som helst och
jag står inte ut med vad som helst heller.
Jag sätter värde på mig själv.
Min kropp
Min själ.
Ingen ska få styra över mig mer.
Det är inte okej
leka
spela spel
köra runt med mig
hur som helst,
vart som helst.
Från och med nu spelar jag mitt eget spel.
Försök spela med mig.
Det blir ett jobbigt spel.
Jag har tappat respekt för så många människor innan.
Det gör jag alltid
enbart för att jag är så jävla naiv.
Jag tror hela tiden att människorna omkring mig bara vill mitt bästa
men oftast så är det det sista de vill.
Jag har blivit sårad
skadad
behandlad som en trasa.
Men jag har något som heter själrespekt.
Jag lämnar står inte ut med sånt trams hur länge som helst,
de som trapar över mig och står och stampar på mig
de lämnar jag i mitt förflutna.
Gång på gång tror jag att jag lärt mig en läxa
men ej.
Jag gör om samma misstag
gång på gång
Jag hoppas att jag aldrig gör om det igen.
Men människor förvånar en alltid.
Människan är en grym varelse

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0