im not gonna wait for anything to happen . noooo. im not saying much of anything.


Jahaja, det är lov och allt, men ändå orkar jag inte blogga. Jag har fullt upp. Jag ska på min sista mattelektion imorgon. Förhoppninsvis går det bra. Det är bara tisdag och jag har redan haft två mattelektioner. Lovet har ju precis börjat men ändå kör jag stenhårt. Måste plugga asset av mig för att greja det här. Matte är ju inte min grej, speciellt inte matte D. Jaja, det löser sig.
Lovet har bestått av många promenader. Igår var jag ute och gick i 1.5 timme och idag var jag ute i mer än 2 timmar. Helt sjukt. Men de är skönt att ta promenader till havet och bara andas lite frisk luft, få lite färg i ansiktet , börja se lite frisk ut igen. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan äta en semla.  =) Pusss på er.
Btw, bild på mig och Diesel från i lördags. Mamma har lovat mig att hon ska köpa en davon rex när jag skaffar egen lägenhet. Älskar rex katter. Så himla söta verkligen och helt underbart gosiga. De är har jätte varm hud och de är supersociala. Kan typ krypa upp på ryggen på en när man sitter och äter middag. Otroligt. Nä nu hoppar jag in i duschen som sagt. KYSSSS

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0