Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd.Och jag glömmer bort att andas. För sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld




Hej jag hatar mitt liv just nu. Får ta och pallra mig iväg till skolan imon känner jag. Jag känner mig som en instängd kanin i en bur. Jag kan inte sitta still. Det går inte, det är inte JAG.Im going mental, ärligt talat. Det här funkar inte längre. Jag hatar allt som har med böcker, te, kaffe, choklad, myströjor och shepherdtofflor att göra. Ärligt talat, jag orkar inte mer. Snälla lås inte in mig såhär. Det är fan hemskt. 'Jag lider.
Hoppas ni har ett mer händelserikt liv än vad jag har just nu. Jag hoppas på förbättring. Dela med er av er av era spännande liv isåfall. Annars kan vi hjälpas åt och göra allas liv en aning mer spännande.
PEACE!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0