Never seen the light of day



Vad är det för jävla snöväder?!?!?! Det mest ironiska är att det snackas om global uppvämning från alla håll och här sitter vi,i ett jävla insnöat sverige. Vad är det för trams!?
Var nyss ute på promenad i ca 25 minuter och jag kom hem och såg ut som en dränkt råtta. Förresten fick mina Dr Martens se dagens ljus för första gången idag. Jag gav ju upp för några månader sedan. Kastade in dem i garderoben och lovade mig själv att aldrig mer ta fram dem. Men nu har jag gått runt i dem här hemma, hårt knutna med blöta strumpor under och jag måste säga att jag börjar ångra mig. Det måste vara de mest fantastiska skor jag någonsinn har ägt och de är värda varenda krona.
Så jag tog på mig dessa helvetes skor och tog mit ut i snöstormen. En sträcka som vanligtvis hade tagit mig 7-10 minuter, tog mig istället 25-30 minuter.
Nu dricker jag te och käkar äpple. Och kollar på säsong 3 av Entourage. Har jag berättat att det är en underbar serie? 
PEACE!



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0