Troublemaker




Har verkligen inte vart på humör för att uppdatera bloggen. Jag hade iaf en mysig helg med mina föräldrar med shopping, besök på restaurang, muffinsbak och fika med M efter att hon piercat naveln. Hann dock inte med mkt plugg.
Måndagen var bra och jag var riktigt fokuserad, första gången på länge. Engelskan var bra, biologin var superbra och fysiken minst lika bra.
Igår stannade jag hemma, vilade upp mig och pluggade en del historia.
Idag har jag bara en lektion som börjar 14.20. Så jag har precis ätit en sen frukost med knäckebröd med ost, lite fil och special k. Och självklart mitt obligatoriska gröna te.
Snart ska jag iväg och hoppas på att spårvagnarna går som de ska, får nästan räkna med förseningar så jag tar 1 vagn tidigare.
Fyfan, vill verkligen inte gå ut i detta snöväder. Hemskt. Hoppas jag inte blir attackerad av isbjörnar på vägen.
PUSSSSSSSSSSSSSSSS



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0